Рік роботи у новій українській школі

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головною метою цієї реформи є створення школи, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут панують співпраця та взаєморозуміння з усіма учасниками навчального процесу.
За 2018-2019 навчальний рік ми уже наповну змогли зануритись у процес реформування освіти та наочно переконатись у його необхідності.
Звичайно, бути першопрохідцем та працювати під час змін дуже важко, бо і сам навчаєшся, питаєш, шукаєш. Та це цікаво та відповідально.
Найлегше шукати недоліки: це і непослідовність тем та невідповідність планування тематичних тижнів до пори року, і розривання зв’язаних між собою тем із математики, великий обсяг тексту для читання на початку навчального року, коли ще не вивчені всі букви, та ін.
Попри все це, у НУШ приємно та цікаво працювати, а головне – зручно. Ключовим фактором є фінансове забезпечення, а це і наявність ноутбука, принтера, ламінатора, монітору та проектної дошки і т.д. Тепер учителю не потрібно шукати, де роздрукувати, як зробити наочність, він може це робити просто, легко, разом із дітьми.
LEGO – елементарна гра, про яку знали усі, проте зараз вона по-новому запрацювала. Звичайні кубики допомагають дітям мислити, творити, фантазувати, рахувати, малювати, навіть робити масаж.
Запровадження тематичних тижнів – це також допомога класному керівникові. Не потрібно «вигадувати велосипед», ти лише сідаєш на нього і їдеш. Теми цікаві, вони розвивають кругозір дітей, спонукають до спілкування, вчать мислити.
Ранкові кола – це ще одне нововведення, яке є необхідним для налаштування учнів на позитивну роботу, на згуртування колективу. Вчитель щоранку запитує, із яким настроєм діти прийшли до школи, цікавиться, що треба зробити, щоб настрій піднявся. Завдяки атмосфері довіри, доброти та заохочення створюється позитивний настрій у класі. Дітей вчать не критикувати, а навпаки – бути чуйними та справедливими. Школярі відчувають, що думка кожного важлива, що до неї прислухаються.
Одним із найважливіших компонентів НУШ є співпраця з батьками, які обов’язково залучаються до освітнього процесу.
Для реалізації права рівного доступу до якісної осві-ти кожної дитини дедалі більшого розвитку набуває інклюзивна освіта. Дитина з особливими освітніми потребами не просто вчиться нарівні із однолітками, а й отримує професійну підтримку з боку інших фахівців: психолога, логопеда та ін.
Діти прагнуть почуватися важливою частиною класу, бути нарівні з усіма однолітками, хочуть, щоб їх любили та цінували дорослі, і в новій українській школі ці бажання реалізовуються.
Валентина Федчук

Поділитися

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *