Послуги Пенсійного фонду можуть бути доступнішими, ніж ви думаєте

Не виходячи з дому, отримати довідку про заробітну плату чи інформацію про свій «зароблений» стаж, призначення або перерахунок пенсій із Пенсійного фонду нині досить легко. Достатньо зареєструватися на веб-порталі електронних послуг і постійно отримувати й контролювати усю необхідну інформацію.

У Вінниці 11 травня відбулася прес-конференція про впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду.
У ній взяли участь журналісти регіональних газет Житомирської, Вінницької, Хмельницької та Чернівецької областей.
Прес-конференція відбулася за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку «Трансформація фінансового сектору в Україні».
Ознайомлювали присутніх із новаціями заступник голови правління Пенсійного фонду Ірина Ковпашко, заступник директора Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Валентина Боршовська. Співдоповідачами також були начальники Головних управлінь Житомирської, Вінницької, Хмельницької, Чернівецької областей.
Як зазначила у своєму виступі пані Ірина, щоб забезпечити ефективну взаємодію з громадянами та оперативно надавати інформацію, впроваджено ряд сервісів на веб-порталі електронних послуг Пенсійним фондом України, орієнтованих на пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників,зокрема:
– налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та розміру свого страхового стажу);
– отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із Реєстру застрахованих осіб, довідку про розмір пенсії);
– інформацію про свій «зароблений» страховий стаж (загальний та у розрізі кожного року), щомісячні відрахування (єдиного соціального внеску) роботодавцем через кабінет страхувальника.
Реєстрація на веб-порталі електронних послуг здійснюється з використанням електронного цифрового підпису або логіну і паролю.
Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК), перелік яких є на порталі. Логін і пароль видається в будь-якому відділенні Пенсійного фонду при пред’явленні паспорта та ідентифікаційного коду.
Електронний цифровий підпис дає можливість застрахованій особі уві-йти до персонального кабінету і ознайомитися із усією необхідною інформацією, зокрема й щодо єдиного соціального внеску, який здійснив роботодавець.
Через особистий кабінет також можна подати електронне звернення до Пенсій-ного фонду або записатись на прийом.
Окрім цього, ще створено кабінет страхувальника, через який можна перевірити інформацію про подання звітності, бачити повну інформацію стосовно сплати підприємством та фізичними особами-підприємцями єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості з цього виду платежу. Через кабінет страхувальника можна отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняний).
За словами начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області Івана Заінчковського, понад 93 тисячі громадян області стали користувачами веб-порталу. Іх них – 6,5 тис. є активними користувачами. Найактивнішими є мешканці Житомира, Бердичева, Новограда-Волинського, найменш активні – жителі Ємільчинського, Коростишівського та Хорошівського районів. Наразі до послуг СМС-інформування залучено понад 32 тис. жителів області.
Закінчується процес децентралізації, а тому відповідно і реформуються районні відділення Пенсійного фонду. Зокрема, у Хорошівському районі скорочується тільки керівництво, бухгалтерія, обслуговуючий персонал тощо – усе це буде в обласному управ-лінні. Проте збільшується чисельність працівників у відділі обслуговування громадян, який буде працювати щоденно з понеділка по п’ятницю, де будуть при-йматися документи, надаватися консультації тощо. Для жителів району нічого не змінюється. Усі ці нововведення, як за-значалося, спрямовані на покращення обслуговування громадян і зменшення черг у відділеннях фонду.
Для активізації обслуговування жителів Хорошівського району працівники фонду щоденно інформують усіх клієнтів, які звертаються у відділення, як користуватися послугами веб-порталу. Окрім цього, в Житомирській області створені 52 від-далені робочі місця в усіх об’єднаних громадах з доступом до Інтернету, і тепер громадянам не потрібно щоразу їхати в район за консультацією. Для максимальної зручності і швидкості обслуговування ПФУ починає впроваджувати електронні пенсійні посвідчення не тільки для внутрішньо переміщених осіб, а й інших пенсіонерів. Нині 5,8 тис. громадян подали заяви на отримання таких посвідчень.
Ірина Сівінська.

Поділитися

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *