До 65-річчя заснування Іршанського ГЗК

Енергопотяг №37, що сколихнув поліське поіршання
Наприкінці 1954 р. на залізничну станцію «Турчинка» (тепер «Нова Борова») прибув енергетичний потяг № 37, який сприяв вирішенню проблеми енергопостачання у поліському поіршанні. Трудовий колектив потягу фактично став першою організованою виробничою одиницею створеного Іршанського розвідувально-експлуатаційного підприємства (РЕП).
Типовий енергопоїзд, 1960 р. Після Другої світової війни для жителів (на жаль, не для усіх) житомирського Полісся великим благом була у хаті електрична лампочка. Потужностей невеликих дизель-генераторних установок ледь вистачало, щоб подавати світло в домівки – лише вранці та ввечері. Щебеневий кар’єр, що розміщувався у с. Турчинка, для виробничого функціонування мав власний дизель потужністю 60 кВт. Ще одну енергетичну установку змонтували на будівельному майданчику прирейкової бази. На річці Ірші для потреб мешканців сіл Рижани та Шершні були збудовані міні-ГЕС.

Продовження читай на сторінках газети “Прапор”.

Поділитися

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *